Documentation


Ofte stilte spørsmål

Hvor er sendingen min?

Du blir varslet via e-post og SMS når bestillingen din er sendt. I eposten får du link til sporing av pakken din. Hvis du ikke har mottatt e-post ber vi deg sjekke om mail fra Skolehuset.no har havnet i spam-filteret. Hvis du fremdeles ikke finner epost fra oss er du velkommen til å ta kontakt på post@skolehuset.no, så sjekker vi status på ordren din.

Hvordan benytter jeg angrefrist?

Så lenge det er gått mindre enn 14 dager siden du handlet har du selvfølgelig krav på angrerett. Det er vedlagt angrefristskjema i ordrebekreftelsen du fikk e-post. Ta alltid kontakt med oss på mail først for å melde inn at du ønsker å benytte angrefrist. Send da en epost til post@skolehuset.no hvor du nevner ditt ordrenummer. Da får du videre innstruks og vi gjør oss klare til å motta varen fra deg. Beløpet blir for varen blir først refundert når vi har mottatt returen din.

Jeg har spørsmål angående et produkt.

Det kan være lurt å spørre om hjelp hvis du har spørsmål angående en vare. Du er velkommen til å ta kontakt via chat eller epost (post@skolehuset.no) for å spørre om det du lurer på. Vi anbefaler også å Google etter hjelp og support til feks. Kindle-lesebrett.

Jeg ønsker å kansellere/endre min bestilling.

Det er selvfølgelig helt OK at man angrer på et kjøp eller innser at man har kjøpt feil. Noen ganger går det fort i svingen ved kjøp, og man ser etterpå at informasjonen som ble gitt er feil. Ingen problem, dette fikser vi. Send oss en mail til post@skolehuset.no, eller svar på Ordrebekreftelsen du fikk på mail så hjelper vi deg.