Service, retur og angrefrist


Skadet forsendelse

Hvis sendingen din er skadet ved mottak ber vi deg ta bilder av forsendelsen og opprette en klage hos Posten/Bring. Hvis Posten ikke kan ta på seg skylden for skaden tar du kontakt med kundeservice hos Skolehuset.no. En skadet forsendelse må varsles til oss innen 7 dager etter varene er mottatt.

Garanti

Flere av produsentene vi forhandler har gode garantiordninger, men det varierer fra produsent til produsent. I tilfeller hvor produsent gir garanti går en eventuelt reperasjonssak raskere for deg som kunde. Merk forskjellen på garanti og reklamasjon, i punktet under.

Reklamasjon

Reklamasjon er kravet og retten du har som kunde på at varene du kjøper skal ha forventet levetid. Etter norsk kjøpslov har du 2 års reklamasjonsrett på småelektronikk, og 5 års reklamasjonsrett på varer som er forventet å vare lengre. Ta kontakt med oss for detaljer angående din vare.

Feil i leveranse

Selv om vi har flere kryss-referanser og automatikk i vår pakkeprosess kan det skje at feil vare blir levert. Vi ber deg da ta kontakt med oss direkte og vi hjelper deg umiddelbart i å rette opp feil.

Angrefrist

Så lenge det er gått mindre enn 14 dager siden du handlet har du selvfølgelig krav på angrerett. Det er vedlagt angrefristskjema i ordrebekreftelsen du fikk e-post. Ta alltid kontakt med oss på mail først for å melde inn at du ønsker å benytte angrefrist. Send da en epost til post@skolehuset.no hvor du nevner ditt ordrenummer. Da får du videre innstruks og vi gjør oss klare til å motta varen fra deg. Beløpet blir for varen blir først refundert når vi har mottatt returen din.

Skolehusets filosofi og garanti til deg som kunde

Vi ønsker at du som kunde skal få lengst mulig glede av varene du kjøper hos oss. Vi er defor klare til å strekke oss langt med hjelp og support skulle problemer oppstå.


Hvordan kan denne siden bli bedre? Gi oss tilbakemelding